16 Oktober

Länge sedan jag skrev jag vet! Men har varit upptagen med annat just nu. Har sagt upp mig från mitt jobb, lite tråkigt. Men det var inget jobb för mig! Helgen tillbrigades hos Johannes föräldrar mycket mysigt att vara där.
Nu har dem även byggt klart E4:an så man slipper åka igenom iggesund osv. Så det går mycket snabbare att komma till Ånge.  Ska nog lägga mig att se på lite serie eller film, får se vad min herre väljer!

Ska nog börja fotografera mer, har legat ganska lågt med fotograferingen den sista tiden! Ska börja hitta en insperation nu, så jag kan sätta igång!
Har klippt mig idag med. kan lägga ut en bild på det senare!

Hoppas alla har det bra!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0