7 November

Måndag igen! Som jag sagt förut så går tiden för snabbt. Har nog varit arbetslös i snart 1 månad. väldigt tråkigt är det att bara gå hemma hela dagarna! Men idag el nyss så gick jag ut för att fotografera lite men kan ni giss vad, jo jag glömde att sätta i minneskortet i kameran så det blev inga bilder idag.

Är lite nere idag för mormor ska operera sig el hon håller på att opereras för hon har cancer i livmodern. Håller tummarna och önskar att allt går som det ska!
Sen i efter middag så ska jag ner till Johannes jobb och vi ska pilla lite på bilen som han köpt en blå A3, den e skit snygg!!

Ska iaf vika lite tvätt nu så man har gjort bort det!

Ha en bra dag!


En gammal bild



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0