4 Mars

Är så sjukt foto sugen idag, att det inte är sant! Men måste nog få lite mat i magen innan jag går ut och fotar i det vackra vädret.
2 av mina kompisar är nere i stockholm och ska se på Tokio Hotel konsert. Men en helt galen grej är att dom såg Tom Kaulitz på andra sidan gatan! HELT GALET!! Men dom sprang inte över, de gjorde mig lite besviken på dom!

 Måste ju säga att Tom ser ganska bra ut om man kollar på hans bror Bill. 

Men ska äta nu och sedan ut och fota, hoppas ni får en underbar dag!



Kommentarer
Postat av: Izabell

Dissa inte min man <3 Han e hetast :3 Fast jag e ju dragen mot androgynitet ^^

Men du e söt som skriver om oss tihi <3 Seriöst jag stod 1 meter från bill i Gbg O.o Dog en stund!

(Japp nu är jag tillbaka till att vara psykofan en stund xD)

2010-03-08 @ 18:48:02
URL: http://izabelleleonora.blogg.se/
Postat av: Ida We

Tom är hetast Izza!! Hehe, men Tom han ser bra ut. HAN ÄR AS-SNYYYYGG!

2010-03-10 @ 17:26:59
URL: http://idawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0